Huden jeg bor i (2011) Film På Tv

Stor Biograf Huden jeg bor i i bedste se videoformat. Fuld film Streaming Huden jeg bor i i HD-format. Film Nordisk Huden jeg bor i i HD 1080p kvalitet. Film På Iphone Huden jeg bor i i Blu-Ray 1080P kvalitet. Film På Playstation Huden jeg bor i i high definition format.


Du kan forstå Fuldende beskrivelse af Huden jeg bor i nedenfor:
  • Original titel : La piel que habito
  • Film titel : Huden jeg bor i
  • År for film : 2011
  • Genrer af film : Drama, Gyser, Mysterium, Thriller,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2011-08-17
  • Virksomheder af film : El Deseo, Televisión Española TVE, FilmNation Entertainment, Canal+ España, Instituto de la Cinematografía y de las Artes Audiovisuales (ICAA), Instituto de Crédito Oficial (ICO), Blue Haze Entertainment,
  • Landene i film : Spain,
  • Sprog af film : Español,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.3
  • Youtube ID film : bcEdhBx6U9c
  • Oversættelse af film : CS,DA,DE,EL,EN,ES,FI,FR,HE,HU,IT,KO,NL,PL,PT,PT,RO,RU,SR,SV,TR,UK,ZH,ZH,
  • Cast af film :José Gómez (Presidente del Instituto de Biotecnología), Antonio Banderas (Doctor Robert Ledgard), Marta R. Mahou (Profesora de Yoga en TV), Bárbara Lennie (Cristina), Ana Mena (Norma joven), Marisa Paredes (Marilia), Fernando Cayo (Médico), Buika (Cantante), Eduard Fernández (Fulgencio), Miguel Almodóvar (Hijo de Agustín), Jan Cornet (Vicente), Susi Sánchez (Madre de Vicente), Elena Anaya (Vera Cruz), Agustín Almodóvar (Agustín), Teresa Manresa (Casilda Efraiz), Blanca Suárez (Norma Ledgard), Roberto Álamo (Zeca), Chema Ruiz (Policía), Fernando Iglesias ()

1189073

Huden jeg bor i er den billige film tilvejebragt af El Deseo, Televisión Española TVE, FilmNation Entertainment, Canal+ España, Instituto de la Cinematografía y de las Artes Audiovisuales (ICAA), Instituto de Crédito Oficial (ICO), Blue Haze Entertainment, ved hjælp af beskrivelse af filmen er "Tolv år tilbage mistede plastikkirurgen Robert Ledgard sin kone, som omkom af forbrændinger efter en bilulykke. Lige siden har Ledgard været besat af at udvikle en revolutionerende hudbehandling til brandsår. Til det formål holder han en levende forsøgskanin, den unge Vera, fanget i kælderen af sin overdådige luksusvilla.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øreforstyrrende lydkvalitet og største bedste skuespillere.

Du er i øjeblikket ur : Huden jeg bor i fra El Deseo, Televisión Española TVE, FilmNation Entertainment, Canal+ España, Instituto de la Cinematografía y de las Artes Audiovisuales (ICAA), Instituto de Crédito Oficial (ICO), Blue Haze Entertainment, i høj kvalitet ud over det burde være udgivet i din personlige land. At få favoritter øjeblikkeligt film, for skub af en mus! Have ubegrænset andel båndbredde og indhold til at streame, ur rigtigt, når du har brug for!

... Film Biograf Huden jeg bor i i DVD-Rip kvalitet 1080p ....




Original Music Composer : Alberto Iglesias, Casting : Luis San Narciso, Additional Writing : Agustín Almodóvar, Novel : Thierry Jonquet, Producer : Agustín Almodóvar, Director of Photography : José Luis Alcaine, Producer : Esther García, Screenplay : Pedro Almodóvar, Director : Pedro Almodóvar, Production Design : Antxón Gómez, Producer : Bárbara Peiró, Editor : José Salcedo
Sikker, nu du kan se film af Huden jeg bor i fuldt længde og find den link til dette movie Huden jeg bor i i høj kvalitet.


Tags: face transplant, dress, plastic surgeon, skin,

0 comments:

Post a Comment