Min far Toni Erdmann (2016) Gode Film

Film På Netflix Min far Toni Erdmann i høj kvalitet. Online Streaming Min far Toni Erdmann i HD 1080p kvalitet. Nye Biografer Min far Toni Erdmann i HD kvalitet. Film På Xbox Min far Toni Erdmann i top kvalitet. Film På Kanten Min far Toni Erdmann i Top Video Format.


Du vil en komplet beskrivelse af Min far Toni Erdmann nedenfor:
  • Original titel : Toni Erdmann
  • Film titel : Min far Toni Erdmann
  • År for film : 2016
  • Genrer af film : Komedie, Drama,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2016-07-14
  • Virksomheder af film : Sony Pictures Classics, Arte, Komplizen Film, Westdeutscher Rundfunk (WDR), Südwestrundfunk (SWR), Coop99 Filmproduktion, KNM, MonkeyBoy, HiFilm,
  • Landene i film : Austria, Germany,
  • Sprog af film : English, Deutsch, Română,
  • Varighed film : 163 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.4
  • Youtube ID film : x_8EaWvIjKk
  • Oversættelse af film : BG,CS,DA,DE,EL,EN,ES,FI,FR,HE,HU,IT,KO,NL,PL,PT,PT,RO,RU,SK,SR,TR,UK,ZH,ZH,
  • Cast af film :Cosmin Padureanu (Taxi Driver), Radu Banzaru (Bogdan), Jürg Löw (Gerhard), Lucy Russell (Steph), Ingrid Bisu (Anka), Trystan Pütter (Tim), Ruth Reinecke (Renate), Ingrid Burkhard (Annegret), John Keogh (Mr. Myers), Sandra Hüller (Ines), Victoria Malektorovych (Natalja), Vlad Ivanov (Illiescu), Alexandru Papadopol (Dascalu), Peter Simonischek (Winfried / Toni), Thomas Loibl (Gerald), Michael Wittenborn (Henneberg), Hadewych Minis (Tatjana)

4048272

Min far Toni Erdmann er den ideelle film produceret af Sony Pictures Classics, Arte, Komplizen Film, Westdeutscher Rundfunk (WDR), Südwestrundfunk (SWR), Coop99 Filmproduktion, KNM, MonkeyBoy, HiFilm, med en beskrivelse af filmen er "Winfried rejser fra Tyskland til Bukarest for at besøge sin ambitiøse datter, Ines. Besøget er ikke videre vellykket, men han giver ikke op. Iført paryk, falsk gebis og jakkesæt udgiver han sig for at være forretningskonsulent og coach. Hvad der herefter følger, er alt andet end ligefremt, men de to opdager nye, overraskende sider af sig selv og hinanden.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

Tiden jeg første find om denne film er jeg ikke helt sikker i tilfælde jeg have lidenskab for idé eller muligvis ikke. Efter at have set det Jeg synes at at sige hvor jeg virkelig gerne. Jeg anbefaler absolut denne film for dem der som de fleste genre Komedie, Drama, . Kan ur det særtilbud simpelthen ved klikke indsende og tilmeld, det er muligt at ur flere nyeste filmtitler til køb.

... Film Biograf Min far Toni Erdmann i høj kvalitet video 1080p ....




Producer : Michel Merkt, Set Decoration : Katja Schlömer, Co-Producer : David Keitsch, Producer : Maren Ade, Editor : Heike Parplies, Costume Design : Gitti Fuchs, Unit Production Manager : Laura Einmahl, Director of Photography : Patrick Orth, Director : Maren Ade, Co-Producer : Sebastian Schipper, Co-Producer : Bruno Wagner, Co-Producer : Antonin Svoboda, Line Producer : Ben von Dobeneck, Casting : Viorica Capdefier, Producer : Janine Jackowski, Producer : Jonas Dornbach, Art Direction : Malina Ionescu, Production Manager : Ole Nicolaisen, Casting : Nina Haun, Production Design : Silke Fischer, Executive Producer : Ada Solomon, Screenplay : Maren Ade
Selvfølgelig, nu du kan se film forbundet med Min far Toni Erdmann 100% længde og find den url til dette movie Min far Toni Erdmann i bedste se videoformat.


Tags: male nudity, female nudity, joke, humor, business woman, birthday party, party, woman, father daughter relationship, family, male masturbation, death, death of mother, dentures, man wearing a wig, woman director, painted face, father daughter conflict, team building, german abroad, death of grandmother, reference to whitney houston, bucharest romania, aachen germany, reference to lidl, business presentation, estranged daughter,

0 comments:

Post a Comment