Elsk mig igen (2012) Se Fuld Film

Film På Nettet Elsk mig igen i Top Video Format. Film Titler Elsk mig igen i PSP Mini-DVD kvalitet. Film På Blockbuster Elsk mig igen i HD Video. Film På Tablet Elsk mig igen i høj kvalitetskvalitet. Film På Kanten Elsk mig igen i DVD-Rip kvalitet.


Varsel total beskrivelse af Elsk mig igen nedenfor:
  • Original titel : The Vow
  • Film titel : Elsk mig igen
  • År for film : 2012
  • Genrer af film : Drama, Romantik,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2012-02-05
  • Virksomheder af film : Spyglass Entertainment, Screen Gems,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7
  • Youtube ID film : 8swF2-R6X9A
  • Oversættelse af film : BG,CS,DA,DE,EL,EN,ES,FI,FR,FR,HE,HR,HU,IT,KO,NL,PL,PT,PT,RO,RU,SK,SR,SV,TR,UK,ZH,
  • Cast af film :Dillon Casey (Ryan), Jessica Lange (Rita Thornton), Sam Neill (Bill Thornton), Joe Cobden (Jim), Jeananne Goossen (Sonia), Lindsay Ames (Shana), Lucas Bryant (Kyle), Kristina Pesic (Lizbet), Scott Speedman (Jeremy), Rachel McAdams (Paige Collins), Joey Klein (Josh), Channing Tatum (Leo Collins), Wendy Crewson (Dr. Fishman), Shannon Barnett (Carrie)

1606389

Elsk mig igen er rabatten film produceret af Spyglass Entertainment, Screen Gems, arbejder med en beskrivelse af filmen er "Hvad nu hvis din elskede pludselig ikke genkendte dig længere? Ville du vide, hvordan man vinder sin eneste enes hjerte igen? Paige og Leoer et ungt par, som er dybt forelskede. De kommer ud for en bilulykke, og mens Leo er uskadt, slår Paige hovedet kraftigt og får hukommelsestab. Da hun vågner efter længere tid i koma, er Leo som en fremmed for hende. Leo er nødt til at indse, at han har mistet sin elskede. Men han nægter at give op, så han beslutter sig for at forføre Paige, som om de mødtes for første gang. Hun må og skal elske ham igen.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øreforstyrrende lydkvalitet og største bedste skuespillere.

Du er i øjeblikket ur : Elsk mig igen fra Spyglass Entertainment, Screen Gems, i HD Video såvel som skal være udgivet som en del af din land. Modtag favoritter øjeblikkeligt film, over skub af en knap! Der indgår en ubegrænset andel båndbredde og indhold til at streame, ur hvad du ønsker, når du ønsker!

... Film På Biblioteket Elsk mig igen i HD kvalitet 720p ....




Director : Michael Sucsy, Director of Photography : Rogier Stoffers, Producer : Jonathan Glickman, Writer : Marc Silverstein
Ja, nu du kan se film involverer Elsk mig igen 100% længde og tilegne den forbindelse til dette film Elsk mig igen i top kvalitet.


Tags: coma, amnesia, based on true story, memory loss, car accident, romantic drama,

0 comments:

Post a Comment